200712

Hallå vänner! Har just suttit ute och solat en stund, men ska nu ta tag i städningen av huset. Dagarna bara springer iväg och snart är det slutet på Juli, vilket känns en aning konstigt. De som ska plugga till hösten har inte länge kvar av sommarlovet, men jag som ska ta ett år ledigt känner nog inte den pressen än. Har under de senaste dagarna spelat volleyboll med härliga människor, varit på Trästock och lyssnat på riktigt bra band, vilket jag ska göra idag också. Hoppas allt är bra med er!♥

Kommentarer
Postat av: n

Ska också ta och sätta mig ute i solen en stund!

2012-07-20 @ 14:20:32
Postat av: Nathalie Nyrén

förra kommentaren var från mig, haha :)

2012-07-20 @ 14:20:48
URL: http://nathalienyren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback