030612

Det har varit så mycket denna vecka. Varit borta varje kväll denna vecka, men jag klagar verkligen inte då jag får umgås med härliga människor! Det ska man aldrig underskatta :) Har umgåtts med klassen från måndag till fredag, sedan var jag med Rebecka igår där vi åt middag tillsammans och sedan bara myste på under kvällen. Idag har jag hjälpt en vän med matten och sedan har jag sett bio med Erica där vi såg "Lucky One". Jag är ju en crusher på kärleksfilmer och den var verkligen en sådan. Några tårar kom minsann fram kan jag lova er, men ack så värt det var!
Det är nu mindre än en vecka kvar till studenten och jag längtar faktiskt? Såklart det känns tråkigt, men på tisdag blir det balen, onsdag klassfest med den andra NV klassen, torsdag ska vi fixa inför flaket och på fredagen är det THE day. Mycket händer nu och jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback