120612

Sitter här och snorar i min ensamhet. Kände mig rätt fräsch i morse och vädret var ju sannerligen underbart, så jag satt mig ute i en timma, men då kom huvudvärken tillbaka, febern och yrseln så jag skyndade mig in till soffan och har legat där sedan dess. Känner mig riktigt lat och jag vill bara ut och springa, eller umgås med mina vänner. Jag har dock bestämt mig för att vara frisk tills imorgon då jag har min första arbetsintervju klockan 10.00! Vädret skulle tydligen vara gudomligt bra imorgon med, så om det går fort och smidigt hinner jag nog hem för att ligga ute några soltimmar!
Nu ska jag dock sätta mig framför HP och leta efter De vises sten. Vi kämpade tappert igårkväll och ikväll ska vi slutföra uppdraget! GO team MHP(Madde - Harry - Potter), GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback