160612

Ibland blir saker inte riktigt som man tänkt sig. Sommarens första volleyboll skulle avklaras igår, men bara efter första serven slänger sig Linn och får axeln ur led! Så det blev att ringa ambulansen(som var så förbannat jävla seg så jag kunde åkt ner till sthlm och tillbaka på den tiden det tog att köra och hämta henne!!) som inte kunde hitta till kanotudden, så VI fick guida dem?! Spännande läkarvård här i Skellefteå måste jag säga :) Hur som helst gick det bra för Linn och hon är nu hemma♥
Idag har det varit GALET bra väder ute, så jag har legat ute och stekt i tre och en halv timma. Tackar åter igen mina gener för att jag blir brun fort, så nu ligger en stadig bränna där den ska. Vem vet när solen kikar fram nästa gång..? Ikväll blir det även grillat och sedan cykeltur med Viktor! Blir kanoners! :)
När man är hungrig i lilla magen syns det så väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback