It's time!

En dag, som alltid har funnits i minna drömmar, men som jag aldrig liksom har vågat tro på. Nu kommer detta låta väldigt väääldigt kliché, men för mig är det så. Idag släpptes nämligen biljetterna till ett band som ligger mig mycket varmt om hjärtat - nämligen MUSE! De kommer till Sverige i början av december och jag sa till mig själv för två år sedan att den dagen de kommer till Sverige ska jag se dem, en mycket nära vän till mig höll med. Så till veckan ska jag och Filip köpa biljetter till Muse:s konsert som kommer att vara i Globen den 6:e december! Det känns helt ofattbart egentligen och för er känns detta mest som struntprat. Men de har hjälpt mig genom svåra som lätta stunder och har verkligen en fin plats i mitt hjärta. Att få se dem live, det är någonting extra helt enkelt! Så om ett halvår ses vi och det kommer att bli GRYMT! ♥
Bild lånad från muse.mu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback