Viktor bland maskrosorna

Igår for jag och min familj in till Bonnstan här i Skellefteå för att gratulera min syster som fyllde år. Hon bor egentligen i Stockholm, men hon kom upp lagom till min student och hennes födelsedag. Så det blev två flugor i en smäll som man brukar säga! När vi i alla fall kommer in till Bonnstan ser jag denna fantastiskt söta lilla pojke, sitta och leka bland maskrosorna. Så jag smyger mig sakta framåt och frågar om jag får ta kort. Mamman tittar stolt och svarar med ett glatt ja och frågar tyst om jag kan skicka dem till henne sen. Så jag skickade bilderna igår och fick ett fantastiskt fint svar där hon verkligen älskade bilderna! Dessa saker kan verkligen göra ens dag! :)

Kommentarer
Postat av: LENNEAAAHH

Du har blivit så duktig på att fotografera :'D såhääääääääääääär stolt över dina framsteg

2012-06-10 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback