040312

God eftermiddag! Sitter här med världens träningsvärk. Far min köpte hem ett "hemmagym" för några månader sedan som min bror flitigt har använt, då han spelar hockey. Så jag tänkte, "varför ska inte jag kunna använda det?". Jag är ju ute flitigt och powerwalkar, men ibland är vädret inte alltid så bra. Så då kan man lika gärna träna fysen inne och gå ut och gå någon annan dag. Detta är tredje gången jag kör och pappa han är hård, men rättvis. Nu ömmar hela kroppen, vilket är skönt. Älskar träningsvärk!
Tidigare idag for jag och min bror ut och körde lite skoter och for till rävabacken för att åka lite samt sola(läs: Madde solar, Erik åker i backen). Galet fint väder är det ute och det kommer mest troligt fortsätta under lovveckan också, underbart!
Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan beger jag mig kanske för att ta lite kort. Börjar bli less på vad ursviken och skellefteå har att erbjuda, men man får ta vad som finns helt enkelt :) Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback