070312

God afton vänner! Är nyduschad och fräsch i väntan på att Linn ska entra min bostad för en disneykväll med kanske lite fruktsallad? Har varit lite dålig uppdatering på senaste tiden, men jag har helt enkelt försökt att ta vara på lovet. Därefter har väl ingenting superspeviellt hänt. Har umgåtts med fina vänner och bara njutit av lovet så att säga.
Uppdateringen igår blev inte av och detta beror på att jag spenderade dagen hos Caro i min klass där vi repade inför begravningen där hon ska kompa till min sång. Kommer att bli väldigt bra! Därefter kom några fler ur klassen dit och då blev det pizza, filmkväll och galenpanna. Jag har så galet härliga människor i min klass, inte en sekund utan ett leende på läpparna. Senare under kvällen blev det prat om allt mellan himmel och jord med Hanna, Johanna och Caro. De tappra kämparna, dvs. jag och Hanna, pratade på tills klockan slog halv fem. Då insåg vi att vi kanske behövde lite sömn också.
På morgonen sedan insåg jag att jag mest troligt har fått någon allergi för hundar, eller i alla fall för Caros dalmatiner. Blev fruktansvärt tät i näsan, ögonen kliade och jag fick stora, röda märken på armarna. Kändes lite jobbigt, men jag hoppas att det bara var något tillfälligt. Tog sedan bussen hem där vi planerade lite utav en utgång under fredagkvällen, kommer bli himla bra det :) Därefter har jag städat rummet och skrivit lite på svenskan. Känns som en rätt produktiv dag ändå! Hoppas att allt är bra med er♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Älskar verkligen din blogg, glad att jag hittade den. Följer dig på bloglovin nu, hoppas att du följer tillbaka!

2012-03-09 @ 04:31:41
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback