130312

Hola amigos! Hur är läget med er? Med mig är det bara bra, har haft en go känsla i magen hela dagen. Speciellt efter festtalet vi hade idag. Satt och knepade på det igår som jag nämnde och jag skrattade så gott åt mig själv och min dåliga humor. Därför var jag lite spänd över vad de andra skulle tycka och tänka om mitt festtal. Jag fick massor med beröm! Visserligen var det ingen stor grej, men att få komplimanger(omän de är småa) kan göra så otroligt mycket för en. Man borde helt enkelt ge en komplimang per dag! :)
När jag sedan kom hem for vi till farmor och städade ur hennes lådor. Jag får en klump i magen av att vara där. Inte bara för att hon är borta, utan för att man rotar i hennes saker och slänger sådant som för henne kanske var guld värt? Känns som att man tränger in på någon annans område helt enkelt och värdesätter saker man kanske inte borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback