200312

Här ser ni mig in action med min studentmössa. Lite övertaggad på den längst ner till vänster tror jag? Hur som haver har jag nu pluggat klart på fysiken. Två timmar fick räcka, mer orkar jag inte efter dagens baldershow. Det tar verkligen mycket energi att hålla på med det i sju timmar. Ljud och ljus överallt med människor som springer hit och dit. Ja minsann mina vänner, snart är även det över. På torsdag är sista uppträdandet, sedan är det hela slut, finito, the end.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag så smått bege mig till sängen. En 25 minuters längre sovmorgon blir det imorgon då vi börjar 9, sedan håller vi på hela dagen + uppträdandet för nära och kära under kvällen. Wish us luck!
Jag vill även passa på att gratulera min fina vän Elmira som idag fyller hela 19 år!! Ja tiden går fort när man har roligt som man brukar säga och nu är det inte länge kvar innan du stiger in i vuxenlivet!
Tack för dessa fina år tillsammans! Som du sa "We have our third anniversary this year"♥

Kommentarer
Postat av: Elmira

3 wonderfull years <3

2012-03-21 @ 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback