Philips hörlurar med GRYM basåtergivning

Något jag har gjort så många gånger förut är att tappa bort mina hörlurar till mobilen. Detta har hänt mig ett x antal gånger och jag lär mig aldrig heller att hålla reda på dem. Senast i fredags lyckades jag slarva bort mina älskade hörlurar jag fick med mobilen. Visserligen brukar sådana hörlurar inte vara sådär superbra, men det var dem. Så idag tog jag mitt pick och pack och begav mig in på Clas Ohlsons för att köpa mig ett par nya och fräscha hörlurar! Dessa är från Philips och kostade mig 249 riksdaler. Provade dem direkt jag kom ut ur butiken och jag är förälskad. Ljudet är riktigt bra och de har fantastisk basåtergivning - som jag gillar! Dessa kommer jag(eller MÅSTE) jag hålla reda på. Annars vet jag inte vad jag tar mig till. Några hörlurar jag absolut kan rekommendera er om ni är lika slarviga som mig! :) Inte nog med det så följer det med en liten, liten hållare som sitter fast i hörlurarna. Med den kan man dra ihop lurarna samt sätta fast resterande del av sladden så att den inte tjorvar ihop sig. Riktigt smart!
Jag har fått in några frågor, men fler vill jag ha! Så kommentera nu i föregående inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback