220512

Jag gillar hur min kropp knakar hela tiden, varje gång jag ställer mig upp knäcker mina knän till och min rygg gillar att knaka stup i kvarten. Kul att jag redan har en kropp som en 80 - åring! Hej på er förresten! Idag är det strålande sol och jag kan inget annat än att älska det! Hade idag fysik B kursprov, det gick helt okej! Återstår att se hur resultatet blev, är alltid så svårt att avgöra om prov går bra eller inte. Kan kännas riktigt bra och sedan gick det riktigt dåligt istället. Aja, jag skyndade mig i alla fall hem och låg ute och solade i två timmar. Jag tackar mina föräldrar för bra gener, för en bränna har jag banne mig fått! Tror även det beror på att jag äter massor med morötter också, mumms!
Fysikprovet ja, nu är det avklarat och det enda jag har kvar nu är Matte E kursprovet som är på fredag, sedan är jag fri som en fågel och det känns så fantastiskt skönt! Har inte fattat att jag om två och en halv vecka tar studenten?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback