Roliga konversationer

Sitter utanför konsum i Ursviken och har köpt glass. Som den chokladälskaren jag är köpte jag den nya "Magnum Infinity - Choklad". Satt då där på en bänk och njöt tillsammans med Linn och Viktor.
*Viktor går iväg*
Linn - Vars ska Viktor?
Jag - Jag vet inte..?
Linn - Ser ut som att han går in på Santana(pizzeria), ska han gå på toa eller?
Jag - Kanske...vänta...Linn, har jag choklad runt munnen?
Linn - Ja, du har fullt med choklad runt munnen. Du ser ut som ett litet barn, haha!
Jag - Då vet jag vad Viktor ska hämta..
*Viktor kommer tillbaka*
Viktor - Här, jag hämtade några servetter till dig så att du inte behöver skämma ut dig för Alla Ursvikenbor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback