Some makeup

Jag är ju ingen som brukar sminka mig mer än mascara, ögonbrynspenna och lite concealer under dagarna. Men ibland kan, i alla fall jag, vilja fixa till mig lite extra. Så dessa tre godbitar har nu blivit en del av min sminkfamilj, som i sig inte alls är särskilt stor. Tycker det är tokfräscht med knalligt rött nu under sommaren, speciellt när man är lite brun. Man kan även se lite brunare ut, hehe. Så det är absolut ett tips till er där ute! Såklart kan man få sig billigare läppstift och läppennor, men i och med att jag hade ett presentkort på make up store, utnyttjade jag det istället!
En kul grej jag märkte med två av dessa produkter är att läppennan heter "Russian matt" som ni märker ovan och att läppstiftet heter "China Red matt". Make up store gillar alltså att nämna smink efter länder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback