081112

Så vissa dagar är mer produktiva än andra. I morse var jag och gymmade med Erica och vi tog verkligen ut oss själva. Sitter och känner av varenda muskel i kroppen. Till och med muskler jag inte ens trodde fanns? Skyndar mig sedan hem för att hjälpa far min att stycka en kalv han skjöt i morse och som grädden på moset har jag blivit inkallad på jobb från 15.00 - 21.00. Kan säga att jag lär däcka i sängen när jag kommer hem. Men jag klagar inte. typ 1 promille närmare vältränad och lite pengar rikare + älgkött i frysen! Välkommen till norrland, typ!
 
Bjuder på en oredigerad och aningen ljus bild på mig och min älskling. Till våren firar vi 11 år tillsammans. Tiden går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback