211112

God eftermiddag! Sitter här och är riktigt slut och trött. Började jobba 14.30 igår och slutade 10.00 idag. Ska snart bege mig till mitt andra pass från 16.00 - 22.00. Kan säga att jag lär däcka i sängen när jag kommer hem senare ikväll. Precis som jag däckade i vår soffa idag efter lunchen. Är det någonstans jag ALLTID kan somna så är det i vår soffa. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är, jag somnar alltid. Somnade för någon dag sedan klockan åtta på kvällen. Jag kände mig som en ung, pigg och fräsch 19-åring! :)
 
Har väl inte riktigt lärt mig att sova jour och att det är därför jag är så trött. Kanske inte så konstigt då jag sov kanske tre timmar i natt? Dock kan det bero på att jag fick ett samtal om att jag idag skulle ha prov på både insulinspruta och sondmatning. Så hela natten gick ut på att tänka genom de olika stegen. Som tur var tyckte distriktssköterskan att jag var riktigt duktig och att jag klarade det galant. I alla fall insulinet, nu klockan fyra blir det prov på sondmatningen och insulinet på samma gång. Kan bli spännande mina vänner, men det ska nog gå vägen också!
 
Näe nu ska jag tagga igång igen. Får tänka att det är pengar som rullar in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback