241112

Efter att ha jobbat 25 timmar i sträck känner jag mig nu mer zombieaktig än vanligt. Att jag sedan blev väckt under natten av en sannerligen full kompis som var sugen på att prata gjorde väl saken svårare att gå upp sju i morse. Vi får ju nämligen sova max sju timmar när vi jobbar jour. Applåder till den som lyckas slockna 12 en helg och vakna upp sju. Händer nog inte allt för ofta skulle jag vilja säga!
 
Har dock gått kanonbra att jobba och är en aning nervös inför måndag då jag ska bli inskolad på det nya stället. Har hört mig för hur det funkar och det verkar likna stället jag jobbar på nu, men det återstår att se helt enkelt!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen(då jag bokstavligt talat ser ut som en grottmänniska som inte duschat på år och dagar(dock är inte fallet så, men jag sov två och en halv timma när jag kom hem...+ jobbat hårt)) och sedan ska jag bege mig mot Emelie för lite filmmys. Känns som att det är det enda jag kan rå för mig att göra just nu. Hoppas ni får en kanonkväll!♥
 
För övrigt är det kvar nu exakt en månad till julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback