181012

Frågan jag ställer mig själv är varför det är så många som helt plöstligt har börjat kika in på min blogg? Den är ju verkligen inte intressant på något sätt. Så varför jag fortfarande skriver är en annan fråga jag ställer mig själv. Dock kan jag inte släppa min lilla bebis, som trots allt i februari blir hela fem år gammal! Är så sjukt kul att kolla tillbaka i arkivet och se hur jag har utvecklats med min svenska(huvva vilket språk jag hade i början...), men även gällande utseende och insidan. Jag minns mig själv så bra när jag satt och skrev vissa inlägg och hur mycket jag har vuxit till mig. Önskar ibland att jag kunde gå tillbaka till mig själv och säga "Madde, ta det lugnt, gymnasiet kommer att gå kanonbra!" eller "Lägg inte ner energi på en idiot, du är bara 15 bast, det finns bättre killar!".
 
Så vad har denna dag bjudit på? Jo, jag har varit ut på en powerwalk under förmiddagen samt börjat träna styrka igen. Hade ju ett il i våras där jag tränade minst tre dagar i veckan - bara styrka. Ovan som jag var tränade jag mycket och åt ännu mer. Jag var inte ute efter att bli en bodybuilder direkt, mer för att bli fastare. Så jag fick avsluta det. Men nu ska jag börja om igen och denna gång ska det gå bättre! :)
 
Hoppas allt är kanonbra med er!♥

Kommentarer
Postat av: Micke

Min teori är att folk bryr sig om dig, vill se om du uppdaterat och gillar titta på din profilbild på vänstra kanten :)

2012-10-18 @ 16:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback