Halloweenklädsel

Den stora snackisen just nu är Halloween som rätt snabbt kommer i och med att veckorna bara rusar framåt och jag är inte sen med att hänga med i svängarna. Satt och kikade lite när jag helt plötsligt hittar en bild på mig själv iklädd grottkvinnokläder? Ja ni ser ju bilden till vänster...
 
Jag vet inte när den är tagen och vem som har tagit den och vars det är heller för den delen. Men det kanske är så här jag kommer att se ut under firandet? Mina vänner tycker i alla fall att jag skulle passa väldigt bra i denna(läs att de tycker att mitt hår passar väldigt bra i detta sammanhang.).
 
På tal om hår, när jag ändå är i farten. Om någon skulle passa bra i denna utklädnad är det ju Ramona. Du och din lejonman skulle passa som handen i handsken!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Håller tummarna för att det blir av det vi snackat om inför Halloween (vet jag är tjatig, men är så PEPP! :D)
Har kollat runt och vet vad jag ska ha för dräkt, kan skvallra via sms om du är snäll och inte smält i det blaskiga vädret ute :)

2012-10-18 @ 03:12:58
Postat av: limpan

Sexiii outfit!

2012-10-18 @ 16:49:49
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback