190912

Hola!
Sitter här i min aningen ensamhet och känner hur febern smyger sig inpå mig för tredje kvällen i rad? Förstår mig inte riktigt på mitt immunförsvar där. Hade 39 graders feber igår när jag la mig, vaknade upp med zero feber. Spännande kropp jag har minst sagt!
 
Jobbade kväll och hade inskolning på det andra boendet. Himla goa människor även där så man blir som glad i hjärtat! Har min andra inskolning på fredag och då blir det ett pass mellan sju och tre "Working seven to three nanana".
 
Näe, nu ska jag sluta skriva. Är så mycket tankar i huvudet denna kväll, hoppas allt är bra med er!♥
 
För övrigt så längtar jag så sjuuukt efter att köra skoter. Min högra tumme har abstinens likaså mitt sinne.

Kommentarer
Postat av: Emelie/Ammarnäs

Isch, krya på dig och bli frisk vetja! :)
Jag har också skoterabstinens!!

Svar: Tack så mycket Emelie! Hur är det med dig nu för tiden? :)Men snön lär väl komma till Ammarnäs snart? :O
Madelené Karlsson

2012-09-21 @ 02:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback