Update om förkylningens utveckling

God natt på er!
Jag tänkte göra en liten uppdatering på hur min förkylning har utvecklats! SÅ måndag jobbar jag, får feber på kvällen. Sover bort den till tisdag, träffar Malin på stan och får sedan 39 graders feber på kvällen. Sover bort den även där och jobbar onsdag. Börjar få lite hosta och snorar, ingen feber på kvällen. Torsdag hostar jag konstant samt snorar ner hela huset. Sover tre timmar under natten och jobbar idag med alvedon i kroppen. SÅ NU sitter jag med hosta, snor OCH EN ÖGONINFEKTION!!! Bara jag som får känslan av att min kropp ger igen för att jag har varit ambitiös och jobbat?
 
Med det tackar jag för mig och ska skölja ögat mitt med koksaltlösning samt försöka att sova några timmar så att jag kan jobba även senare idag. Frågan är ju hur jag kommer att må senare ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback