140213

Jag skriver ett snabbt inlägg nu när min dator faktiskt känner för att samarbeta. Tog kanske 20 minuter och 30 omstarter för att få igång den. Tror att den har börjat göra sina sista inloggningar på facebook snart. Den har varit mig trogen i snart tre och ett halvt år, men börjar bli gaggig då den inte tror att den har varken en hårddisk eller programvara. Kan säga att det var nådigt spännande att försöka få över alla mina bilder på över 50 GB på massor av USB-minnen. Blev rätt många om man säger så:) Så nu ska jag strax bege mig in till stan för att köpa mig en extern hårddisk som jag kan lagra alla mina bilder på och annat man vill spara. Sedan får vi se hur det går för min älskling...
 
Hoppas att ni för övrigt får en fin alla ♥ dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback