070113

Det ekar rätt dött här inne på bloggen och det beror en hel del på jobb. Dock har jag idag på min lediga dag varit och skottat av lite tak i stugan med pappa och lillebror. Kan säga att jag nu är helt död i kroppen. Gymmade på stenhårt med Erica under söndagen i en och en halv timma och att sedan stå och skotta av tak i två timmar gjorde att varenda muskel i min kropp skrek och inte nog med det så ska jag gå till Alexander ikväll. Nog för att det kanske är...två km? Men jag lär ju däcka ikväll. 
 
Jag har tagit så otroligt mycket bilder på senaste tiden(konstigt?). Så jag ska försöka att sätta mig och sålla bort skräp och sedan lägga in några vettiga bilder här! Är så spännande med en ny kamera :D

Kommentarer
Postat av: Ramona

Jag skulle kunna äta smoothies till frukost, lunch och middag.

2013-01-07 @ 20:36:04
URL: http://therambostyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback