Bodrum 17-24 maj!

Någonting jag inte har berättat tidigare och som bestämdes förra veckan var att jag och min fina vän Julia i mitten av Maj kommer att fara utomlands till inget mindre än Bodrum! Nu kanske ni ställer er frågan "Vart tusan är Bodrum?!". Ja, den frågan ställde vi oss också när vi läste namnet. Den hamnstaden ligger nämligen i det ack så omtalade landet Turkiet, men är inte den största turistorten. Ska bli så otroligt roligt att få komma bort och framför allt fara utomlands. Verkar vara en historisk stad dessutom, så räkna med att kameran kommer att följa med. Tur att jag beställde ett 16GB minneskort. Lär bli rätt mycket bilder tagna kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback