280414

En produktiv dag idag. Började med att jag inte kunde sova då jag är fruktansvärt nervös inför resan, på ett positivt sätt. Så jag har hunnit packa, tvätta, handla, baka och ska nu snart börja med middagen. Allt för att komma på andra tankar för en liten stund, annars lär det sluta med att jag får en hjärtattack. Just nu ligger pulsen på 200 och lär göra det fram tills imorgon.
 
Detta kan bli det sista inlägget under min livstid om jag dör där borta. Vilket jag mest inte tror, eller för den delen hoppas på. Jag har blogg.se appen, men om jag kommer att använda den är en annan femma. Ni får se helt enkelt. Annars får ni följa mig och Maria på vår instagramprofil!
 
Ha det helt fantastiskt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback