210214

Jag som trodde att jag skulle vara frisk - for good. Tji på mig. Efter gymmet i tisdags brakade kroppen ihop och jag låg i feber senare under kvällen. Trodde att det skulle vara en ytterligare febertopp, men så var inte fallet. Feber dagen efter, jobbade dock igår samt åt middag med några goa tjejer. Hemskt trevligt var det, men idag får jag lida då jag inte har någon röst, näsan droppar likt en kran och kroppen värker.
 
Inte nog med det så har jag haft lock för mitt högra öra nu i tre dagar?! Ni vet hur det är om man har varit på badhuset och man har fått in vatten i örat? Ungefär så känns det, som att något skvalpar omkring där inne, men aldrig kommer ut. Annars brukar det bli likt ett nigariafall ur örat mitt i natten när det släpper. Detta släpper aldrig. som grädden på moset hör jag likt i ett eko, så när folk pratar och jag lyssnar på musik, låter det som att alla har en bubbla i halsen. Rätt underhållande till en början, men nu börjar jag bli less. Brusar också likt ett hav i örat när jag snyter mig. Känns som att jag har en stor snorhög i huvudet som bara väntar på att få komma ut. Kul för er att läsa om mina konstiga sjukdomar och symptom, hehe. Det är dock det enda som händer i mitt liv just nu så ENJOY tills vidare. Om några månader händer det andra grejer mina vänner!
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback