Kolla vars du skickar dina sms..

Hittade denna "text" på en blogg. Som jag nu tänkte dela med mig utav. Endel sms är verkligen sjukt pinsamma, enligt mig.

"Felsms.com är en hemsida där folk skickar in deras sms som blivit skickade till heeeeeelt fel personer;-)



Till:
Farmor
Sms: Supa och knulla i helgen?
Svar: Va. Fy

Förklaring: Skulle messa en polare om helgen. Tyvärr fick farmor Ester meddelandet. Hon skulle tydligen inte Supa och knulla i helgen :)



Till: Mamma
Sms: Gå in på msn och sätt på camen. Måste bara få se lite av dig nu :P
Svar: Inget


Förklaring: Menat till min nya flickvän


Till: Mamma
Sms: Bakfull och lite kåt. Vad gör du?
Svar: Men fy.

Förklaring: Skulle skicka till tjejen men mamma fick smset. Så jävla pinsamt


Till: Storebror
Sms: Asså Hannes är sinnessjukt bra i sängen, jag kom som en överkåt kanin hela natten :D han är så stor och skön! Hur du har klarat dig utan sex hela livet kommer jag aldrig förstå ;P
Svar: Fan Lisa, kan du för en gångs skull skicka dina jävla porr sms till rätt person?! Vissa saker vill jag inte veta om dig.

Förklaring: Ett sms skrivet till min vän Bella skickades av misstag till min bror Ben. Man ser på svaret att det inte var första gången det hände, snart kommer jag inte kunna se Ben i ögonen mer...



Till: Mamma
Sms: Kom upp på mitt rum nu! jag ligger naken i min säng och runkar. mamma och pappa tittar på tv så som kommer inte höra när du stönar ;)
Svar: HAHA du är så jävla pinsam jonas!!! jag sitter och tittar på tv tillsammans med dina föräldrar. din mamma bara skakade på huvudet och gav telefonen till mig när hon läst sms:et! hahaha

Förklaring: Sms:et var menat till min dåvarande flickvän, men som ni säkert förstår hamnade det i mammas inkorg istället.


Till: Mamma
Sms: Hej älskling! Fy fan vilken dag men nu är jag på väg hem så lägg dig i sängen och blöt upp dig. Kåt som en jävla kanin nu!! :)
Svar: Men Magnus! Är det så du skriver till Emma?! Men sådan far sådan son! antar jag.

Förklaring: Råkade skicka till mor istället för min sambo.


Till: Sambon
Sms: Har sagt att jag ska ut och springa. Är på väg nu. Måste bli en snabbis för han vet att jag inte orkar springa så länge. :-) Ses om 15 min. Puss på K**EN
Svar: Du ska komma hem nu din fitta. Kom hem och förklara dig.

Förklaring: Kanske inte behövs så mycket till förklaring mer än att min sambo fick det sms som min älskare skulle haft. Fick minst 20 liknande sms under loppet av 10 min. Vi har flyttat isär nu.



Till: Pappa
Sms: Kom och ta mig där solen aldrig skiner!
Svar: Var menar du? Norrland? Visst kan vi åka dit om du vill.

Förklaring: Skulle bjuda in min kille till analsex, men råkade skicka smset till pappa istället, som jag inte hade haft kontakt med på över två år. Han ringde sen och jag vågade inte förklara, så jag blev tvungen att åka med på en weekend i Luleå.


Till: Mamma
Sms: Någon som är lite kåt? ;) Men du får nog vänta lite tills jag slutat skolan och hunnit tagit mej hem till dej, det blir nog om sådär 2 timmar =/ Hoppas du är lika kåt då =)
Svar: Sånt där skriver man inte till folk.

Förklaring: Jag skulle egentligen skickat till min pojkvän men när mamma svarade så tittade jag efter i "skickat" och såg att jag skickat iväg det till henne och då blev jag lite rädd och fick aldrig iväg det till pojkvännen =(



Till: Mamma
Sms: Knulla eller dö?
Svar: Usch


Till: Mamma
Sms: Råkade musprutta i går när jag låg med Fille. Har de hänt dig? Pinit....
Svar: Ja. Det händer alla. Det är inget att skämmas för. Det är bara luft.

Förklaring: Aaaaahhhh  Mamma fick smset som Tove skulle haft. Tove är min äldsta vän.


Till: Brorsan
Sms: Förstår om det kommer oväntat men jag vill att vi försöker ha sex i kväll. Jag älskar dig.
Svar: ? Fel i huvet på dig eller?

Förklaring: Skickade till min bror istället för min kille som jag väntat med att ha sex med ett bra tag. Tyckte det kändes som rätt tid och tyvärr så fick brorsan smset och det förstörde stämningen helt.


Till: Mamma
Sms: Va så sjukt full i går. Sket tydligen på en cykeltrampa, brytit bort bakreflexet och torkat mig med. Hoppas bara att Micke såg det. det vara han som berättade de. Ångest. Jaa
Svar: Fy fan. Jag skäms så för dig. Du får växa upp."


Kommentarer
Postat av: LeNNeaH

HAHHAHAHHAHAHAHAHHA BELLCLEAN

2009-12-23 @ 18:30:45
Postat av: jenny

AHHAHAHHAAHAH NEJ SÅ PINSAMT:]

2009-12-23 @ 19:11:56
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Micke

Är det bara sexuella sms där eller? :S

Att folk ens delar med sig av sånt där, man undrar ju hur de är i skallen egentligen...Pinsamt för både den som fått det och den som skickat.

Kolla in argalappen istället :)

2009-12-23 @ 22:57:55
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Quik

herregud:D klockan är 3.... ja behöver sova, ja nästan garvade högt XD sjuka människor de finns i världen..

2009-12-25 @ 03:19:45
Postat av: Anonym

Har det hänt dig någon gång?

2009-12-25 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback