B kursen

Onsdag den 13/1-10

Godkväll små äpplen! Allt bra med er? Med mig är det bara bra. Åt sjukt god mat idag, alltså middag. För lunchen..näe den ska jag inte ens beskriva. Den är inte värd besväret! Ja som jag skrev så var middagen sjukt god, så nu är jag mätt och belåten i magen. Det gillas :)

Skolan idag gick riktigt bra. Jag diggar den där klassen, grymt bra är vi! Matten gick ju till och med bra! Vi har ju börjat med Algebra nu och jag fattade precis allt. Hann klart alla förutom en MVG-fråga som tog sjukt lång tid att lösa, men smått stolt är jag över mgi själv eftersom vi ändå är inne på B kursen nu. Som har fått rykten om sig att vara svår.. Fast jag kanske inte ska ta ut lyckan i förväg. Det svåra lär väl komma inom en snar framtid..

Nu ska jag göra lite fysik och lite kemi. Kemiläxan är dock tills nästa onsdag och det är bara tre uppgifter, så egentligen skulle jag kunna strunta i den, men om man gör den nu har man den bortgjord. Smart va? Kanske inte det svåraste att klura ut, men helt klart en smart lösning.



Dessa ska jag lyssna på nu under plugget. Gahh de är ju underbara!

Küsse

Kommentarer
Postat av: Joel

Vad åt ni?

2010-01-13 @ 17:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback