Svar och bok

Anonym om Vad säger rubriken?:

Vem som helst ser väl att det står "Trodde du att jag var helt värdelös?" men med en annan ordningsföljd på orden;)

Svar: Hah den här kommentaren fick mig att skratta till! Vem du nu är så gjorde du min kväll. Antar att kommentaren inte var särskilt rolig, vad vet jag, men då man är trött. Då är man! ;) Och Nej, det stod inte det. Kom gärna med fler förslag ;)


Nu ska jag försöka att komma mig i säng i tid. Sitter nu i pyjamas så jag ska skynda migoch borsta tänderna för att sedan lägga mgi i sängen. Sova vet jag inte om jag kommer att göra, men läsa en bok blir det nog! Håller på att läsa denna som är otroligt gripande OCH på engelska. Ja gott folk, jag läser en engelskabok utan tvång!



Ni måste verkligen läsa den gott folk. Den är verklligen underbar. Som min engelskalärare sa" Oftast är böcker på engelska bättre än dem på engelska". I detta fallet kan jag hålla med, men jag har inte läst så många engelska böcker så.

Ojoj vad tiden går. Nu är det tio minuter kvar. Tandborsten, here I come!

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; men det är ju bra:)<3

2010-01-11 @ 23:35:49
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Oftast är böcker på engelska bättre än dem på engelska" Är hon lite speciell eller är det ett till dolt budskap?

2010-01-12 @ 16:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback