Frågestund gott folk!


Nu tänkte jag starta en frågestund här i bloggen, som jag hade tänkt låta pågå under helgen. Mest för att jag tror och antar att jag inte kommer att få så många frågor. Så om jag håller på länge kanske någon tillslut ger med sig att kommentera!

Så fråga vad ni vill om allt och inget. Är ni för blyga för att våga skriva namnet? Ja då kan ni vara anonyma. Vilka frågor jag sedan svarar på beror helt på hur personliga de är. Så fråga på nu! :) Ingen fråga är för dum.

Kommer inte att publicera några utav frågorna förrän den dagen jag svarar på dem. Dvs. troligtvis söndag.

Kommentarer
Postat av: julia

sv: Så bra! Jo, här är det också bra:) Haft en bra dag?

2011-02-24 @ 20:25:07
URL: http://juliaasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du och den där johan tillsammans? :D

2011-02-24 @ 20:53:39
Postat av: Johan

Hur kommer det sig att varje gång jag böjer på knäna så låter det som att grus gnider sig mot mina knäskålar? Är det fett som sprängs därinne? :S



:D

2011-02-25 @ 19:26:06
Postat av: Anonym

Är du singel? Älskar ditt hår<3

2011-02-26 @ 10:56:46
Postat av: Anonym

hur träffade du din pojkvän? :)

2011-02-26 @ 16:45:01
Postat av: Sara

Vad äter du till frukost?

Vilka fotobloggar läser du?

Vilken är din favoritblogg?

Spara eller slösa?

Ska du på någon festival i sommar?

Gillar du att åka karusell?

Tror du på spöken?

I vilket program redigerar du dina bilder?

Vad är din högsta dröm/önskan just nu?

Drömjobb?

Om du fick resa till ett land och stanna där i 1 månad, vilket skulle du välja och varför?

Bo på landet eller i mitt i storstaden?

Bada i hav eller sjö?

Aldrig mer få sjunga eller aldrig mer få fota?

Ska vi åka på något äventyr i sommar? :D

Har du någon förebild? I så fall vem och varför?

Har du något motto du lever efter?

Vad tycker du om den där "Santapola" egentligen? ;)

2011-02-27 @ 20:04:57
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: felicia

vad skulle du välja, aldrig få äta choklad eller aldig få äta lakrits?

2011-02-27 @ 20:15:50
URL: http://felicialindbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du på g/tillsammans med johan?

2011-03-01 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback