Brinken

Torsdag 8/8-08
Goodmorgon!
Har ni sovit gott? Här har man sovit som en stock, igår kväll va jag helt död efter nolia på onsdagen samt träningen med A-laget och sen träning igår. Direkt jag la mig igår för att läsa så somnade jag, hehe, vakande vid tre av att jag hade boken på magen. Jag la ifrån mig boken och somnade åter om. Så vaknade jag halv 10, hääärligt(la mig halv 12).

Nu undrar ni säkert va "brinken" är(om ni nu brukar läsa rubriker). Det är ett ställe i stan som man kan fika på.
Dom öppnar idag och jag, mamma, pappa och erik ska dit, hehe. Folk säger att dom hare billigt där, så det kandke blir litte godsaker hit och dit(A).

Nä nu måste jag ta mig något i magen, är utsvulten!
Ha en toppenskön dag!

puss

Kommentarer
Postat av: rebecka

hardu tagit bort massa inlägg? :O(L)

2008-08-08 @ 13:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback