Fotografering

Okej jag märker nu att jag inte skriver lika mycket längre så jag ska väl försöka att sammanställa dagen.
Hade då skolfoto(som jag då hatar..) idag. Ursch jag blir verkligen aldrig bra på sånnt. Och såklart skulle vi ha kanot före, så det va bara att hoppas att vi inte skulle ramla i. Som tur va så är jag och Rebecka mycket bra kanotare så vi blev inte ett dugg blöta(nästan). Efter vi hade bytt om hoppae vi på cyklarna och for hem till Rebecka. Åt två bullar var och for sen till fotograferingen. Ingen i klassen hade nog någonting positivt till denna fotografering, hahha. Sen enskilda kort, det är faktiskt dom jag hatar mest av allt.
"sitt rakt, huvudet ditåt, hakan innåt, näsan ditåt" Tja, jag kommer då inte att lägga in ngt bild på mig från det iaf.
Sen lunsch och sen SO. Tråkig film, tråkig lektion. Kan det bli mer tråkigt? Det ända positiva med den här dagen måste ju ha varit att halva klassen inte hade någon NO idag. SÅ vi slutade 14.00!=D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback