Ont i benet

Fredag 22/8-08
Så har ännu en skoldag gått. Härligt att det ÄNTLIGEN är helg. Ska bara sova helahela helgen....n0t. Har match imorgon mot..hmm..moröblommorna kanske? Iaf så känner jag mig inte peppad för det. Har ont i benet, vid höften så det gör ont när jag springer så jag kunde inte heller vara med på konditionstestet idag(hehe(A)). Får hoppas att det går bra iaf, det är bara att peppapeppapeppa så ska vi nog vinna den här ggn efter många förluster. Vi är fan bättre än bäst, såäre!

Ikväll blir det kanske att fara till grottan med rebecka och felle. Får se hur det blir. Om det blir värre i benet så står jag nog över den här ggn. Annars hoppas jag att vi far dit och har det kul en fredagkväll. Ska tvinga med elin och linnea också(6)

Dagens bild:

Hittade en bild på google. Otroligt bra ritad. Tänk om man va så duktig..

puss


Kommentarer
Postat av: Mia

det är ju jag som har ritat den......fast med närmare eftertanke det kanske inte var jag ändå.....snopet

2008-08-22 @ 16:14:22
URL: http://missmiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback