Lucia

Torsdag 11/12-08
Hallådär! Skrev ingenting i morse..bara för att jag inte hade någon lust. Dagen har sett ut som följande, vanliga lektioner på morgonen och sen luciatränande i två timmar på en ishockeyrink. Fatta att man frös alltså? Okej jag frös inte om hela kroppen..utan om mina små tossingar. Hade bara ett par sockar i skorna..så imorgon blir det tjocksockar och VANTAR med dessutom.

Ikväll är det fotbollsmöte så det lär inte bli något mer bloggande efter det isf. Kanske blir mer då också eftersom vi är LEDIGA IMORGON! Hela dagen fram till 20.00 då det är luciafirande nere på skolan. Ska verkligen bli hur kul som helst :)
Jag längtar verkligen så otroligt mycket!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback