Vad blev det för nått?

Sådärja, då var denhär dagen bortgjord också och fortfarande har man ingen julkänsla. Inte än iaf..hoppas den kommer före ju. Annars vet jag intevad.

Tillbringade då kvällen med världens bästa tjejer, Rebecka och Feliciaa. Vi for först ner på konsum där vi träffade emelie och julia=). Kunde inte bestämma oss riktigt för vad vi skulle ha(som vanligt)så vi blev kvar ett tag. Just före dom skulle stänga. Blev en chipspåse med sourcream & peppar smak, två påsar juleskum och en coca-cola zero :) Vi bytte då julklappar när vi senare kom hem till Felicia. Tur att båda blev nöjda med sina julklappar. Av mig fick rebecka ett par tjocksockar från H&M, om ni har sett dom med hellokitty längst framme på tårna? Och lipsyl eftersom Rebecka alltid lyckas tappa bort sina andra. Felicia fick ett biokort och det blev hon mycket nöjd över. Själv fick jag ett armband jag önskat mig och pepparkakskolor av Felicia. Av Rebecka fick jag showergel och peelinggel. Tack så mycket!<3

På väldigt länge är mitt humör nu på topp.

 Nu ska jag lägga mig. Küsse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback