Yesterday!

Shuueee alla bloggisar! :)
Hann inte in och blgga igår så jag bloggar väl idag litte smått om gårdagen.
Haha.
Va och badade med familjen på förmiddan till kanske 3..
Kom hem, snackade med Jonte om hur det skulle bli ikväll.
Försökte att få tag i Rebecka..meeen icket.
Satt och skissade dit det sista på bilden av Julia & Wille.
Såhär blev resultatet!



Jag hoppas ni blir nöjda!=)

Sen på kvällen så fick jag trots allt tag i rebecka,
vi for ner till hara och åktei hennes lilla gummibåt.
MYCKET trevligt! :)
For sen ner till Kanot och träffade jonte,
hade kul som vanligt vi tre.



Rebecka & jonte då^

For hem på kvällen, la mig och läste ett tag.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Mickaa

Åhh herregud va fin bild !!! =D <3

2008-07-17 @ 11:32:49
Postat av: rebecka

asssåååååååååå vad hardu för bikld?!?!?!?!?!?!

2008-07-17 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback