Fredag 9/5-08

HejsanSvejsan!=)
Idag så ska jag först säga att det är SUPERSOLIGT och varm ute!
Så jävla härligt. Men konstigt väder ändå...igår va det kallt och regnit samt blåsigt.
Och idag soligt och varmt, hehe.

Idag hade man då sovmorgon till 12.00 som jag då trodde eftersom våran bildlärare sa att vi inte hade ngn bild idag.
Men näe, hon hade skaffat en vikarie som hon sa att hon INTE skulle, så då kom man ju såklart för sent till lektionen bara för det!!!
Sen så har jag & Linnea lämnat in den där lappen om klagomålen mot rektorn och hans beslut, men han....va inte där? :O
han va på nå jävla möte och skulle inte komma på hela dagen. Så då lär han ju få brevet på måndagen när mötet om klasserna är...ahapp JÄTTEKUL! :(

Sen ikväll så ska jag kanske med Julia ner till grusplanen och träna :)
Då ska jag träna på insparkar som jag har lärt mig nu!? :O
JIPPIE:)
_____________________________________________

Det blev då inte att vi for ner, men ska typ ner imorgon såå...! :)
Ikväll blev det då att typ inte göra någonting, eller jo, va med några ett tag och sen stack jag, hehe(A)

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback