Julstämning

Gud vad härligt det var att gå hem från Rebecka. Nu menar jag inte att jag inte ville stanna där..men det snöade idag med! Äntligen kommer vintern. Träffade också på Jennifer, ni vet hon från skolan, hon var där med en kompis. Jag hörde först bara någon som ropade mitt namn, jag vände mig om och där kom hon springandes med famnen öppen. Kramade om mig hårt och frågade vars jag skulle. Jag sa att jag skulle hem, direkt efter sa hon att hon skulle sakna mig på skolan och ville att jag skulle börja jobba där. Så gulligt! Sen när jag sagt hejdå till dom så kommer jag hem, låser upp dörren och känner en underbar doft. LUSSEBULLAR! Kan det bli bättre? Snö som faller utanför och lussebulle lukt. Nu känner jag verkligen att det börjar bli julstämming.

Imorgon är det skyltsöndag inne i stan så jag och Rebecka ska fara in, har tänkt fråga om fells också hänger på. Ska kolla om ett par nya byxor och lite annat. Samt några julklappar, träffa några stanmänniskor och kolla på marknaden. Guud det kan inte bli bättre än såhär!




Küsse

Bara du kunde fatta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback