Discgolf


OBS! Det är inte Adam, jag, linn eller malin! :)^

Hallå, nu är man hemma nyduschad och fräsch (A)
Spelade då som sagt discgolf idag. Det va verkligen RÅKUL! :D
Det måste bara ha varit jag som tyckte det tror ja, iaf så va jag med Malin, Linn & Adam. Om ni inte vet vem Adam Lundström är så kommer ni snart veta vem han är..varför? Jo, han äger på discgolf. SJälv säger han att han suger, men jag kallar han proffset. Jag lovar er, han kommer att bli berömd! Han lärde mig att kasta en discgolf så tjaa, nu vet jag väl ungefär hur man gör (A). Vi skrattade nästan hela banan ut. Adam ägde och jag ägde lite men inte jättemycket (A). Fast Linn sa att jag sög, så då blev jag sur på henne. Malin siktade bara på mig så jag höll på att dö...haha kanske inte dö då. Sen kom Simon helt plötslig in i bilden och kastade discen i Malins rumpa. Jag höll på att skratta ihjäl mig. HAHAHAHAHAHA!

Resultatet blev följande:



HAHA superfin bild va? (A)

Iaf om ni nu kan räkna så blev jag tvåa?! :O Och jag hade aldrig spelat det förut, jag är stolt över mig själv! :}
Faaaast, jag har träningsvärk i hmm..vid nyckelbenet(A)

Nu måste jag sticka och klä på mig, jag fryser :(

puss

Kommentarer
Postat av: mikaela,

Duktigt, gumm (A)<3

2008-09-02 @ 14:49:17
Postat av: Anonym

hahha den sämsta i våran fick 105...............



jag fick 98, william 95, cornelia 101 och sirri^^.

btw så kommer inte adam bli känd på discgolf utan för innebandyn. tro mig!

2008-09-02 @ 16:24:07
URL: http://jujujulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback