Lalalalalalalalalalalalalalalaaaaaaaa

Onsdag 10/9-09
Hellu, back home from school :)
Eller egentligen inte, va hemma vid 14.10 slutade 14.00 idag, herrlich! :)
Idag va faktiskt en utav dom tråkigaste lektionerna på dessa tråkicka veckor av skola. Inte minst med att alla lektioner är MINST en timma långa, så vi hade BARA 4 lektioner som va en timma långa om inte mer. Gud så tråkigt!
Men sista lektionen va faktiskt ganska kul. Fick en pärm där vi skulle klistra bilder från tidningar vi hade tagit med oss. Jag började med att försöka att klippa ut alla bokstäver i mitt namn. Tyvärr så kom både simon och victor ett x antal ggr till vårat bord och lämnade massa tidningar så allt for ut, suck.. Då va det bara att leta åt allt igen och börja om. Som tur va så hann jag iaf att slå in min pärm med massa tidningspapper och klistra dit mitt namn innan lektionen slutade! =)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback