lägenhet

Söndag den 23/8-09

Ursäkta för att jag inte har hunnit uppdatera förrän nu. har varit och hälsat på min kära kusin som nyss har flyttat hit. Hon har verkligen fått det jättefint i lägenheten hon bor i. Blir riktigt sugen på att flytta hemifrån nu. Fast det är ändå ruskigt skönt att bo hemma=slippa köpa mat, diska, tvätta, städa osv. Okej jag gör väl det mesta hemma, men då man bor hemma själv kan man inte låta det ligga en dag. För då går det bara en till dag, en till osv. Ja ni fattar.

Ikväll blir det träning. Ska bli riktigt skönt=)



Någon som vet vad låten heter mer än "missing"?! Den var riktigt fin iaf. Älskar videon också!

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Evanescence heter bandet som sjunger. :) Bra skit Madde! Goth metal!

2009-08-23 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback