Åter igen ställer hon sig frågan, ha kvar eller inte ha kvar?

Besökarantalet bara sjunker och sjunker. Har min blogg verkligen blivit så tråkig och väcker så lite intresse bland dagens bloggläsare? Visserligen har jag inget speciellt liv, inte så som de större kända bloggarna/bloggerskorna. Jag kan inte varje dag bjuda på dagens outfit eftersom min stil inte är särskillt speciell heller, så vad ska man hitta på att skriva om? Tävlingar kan jag inte heller bjuda på, det förstår ni nog alla.

Så jag frågar er. Vad vill ni ha mer utav? Jag uppskattar verkligen att ni svarar och säger som ni tycker, annars ser jag inget annat intresse än att lägga ner bloggandet. Visserligen gör jag det hela för min skull, för att jag ska kunna gå tillbaka och titta vad jag gjorde för kanske två år sedan. Ärsch, vi får se hur detta slutar.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan väl inte lägga ned bloggen?

Ha kvar den, det är ju som sagt för din egen skull då spelar det väl ingen roll om det är 10 eller 100 läsare.

2009-12-29 @ 17:35:19
Postat av: Micke

Sv: Har du blivit kryare nu då? Jag har tydligen tagit över för jag är sjuk sen igår. Kommer nog tillbringa nyårsafton sjuk i sängen för andra året i rad.



Hm, jag tycker det är kul att bara kika in ibland och läsa vad du haft för dig, vare sig det är att du fått mvg på ett prov eller lyckats träffa någon i skallen med en snöboll :P



En blogg behöver ju inte uppdateras varje dag, och inte alltid med bilder. Är du less på blogga så låt den bara stå stilla tills du får lust blogga mera igen. Och sluta titta på antalet läsare :)

2009-12-29 @ 22:22:56
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Mia R

Om man tittar på de lite större bloggarna så har de mer bilder. En bild säger mer än tusen ord brukar man ju säga:)

Fast för min del tycker jag att din blogg är bra utan så mycket bilder med.

2009-12-30 @ 11:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback