Göm inte ditt ansikte bakom en mask.

Onsdag den 30/12-09

Så är det bara kvar en dag till utav år 2009! Det har verkligen hänt otroligt mycket under detta år. Många positiva och negativa saker, men i sin helhet är det nog bara positiva. Jag har inte tänkt göra någon slags "årsredovisning" över året som gått, men några små bilder kan jag väl slänga in. Bara för att jag är så snäll, hehe.

Just nu sitter jag i min handduk virad runt kroppen och en ansiktsmask i fejjan. Fick några stycken i julklapp, så jag passade på att använda en idag. Ska även städa mitt rum, byta i sängen och massor utav annat. Så jag kände att jag ville vara snäll mot mig själv också, som inte händer allt för ofta. Inte för att jag gör mig själv illa heller, men det var ett GANSKA långt tag sedan jag använda ansiktsmask så att säga.

Näe nu ska jag ta och tvätta bort den. Mitt ansikte har verkligen stelnat, kan just och pass prata.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte lägga in en bild med ansiktsmasken?

Man blir ju nyfiken;)

2009-12-30 @ 17:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback