om vi alla vore prinsessor.

Torsdag den 3/12-09



Jag kan inte fatta att det redan är torsdag! Känns helskummt! Imorgon blir det helg medans det blir två veckor kvar av skolan, alltså tio skoldagar. Som jag har sagt tidigare så har denna termin gått ruskigt fort!

Skolan idag ha varit riktigt skön då vi bara har haft tre riktiga lektioner. På datakunskapen har vi börjat med powerpoint. Vi fick börja med att göra animerade julkort. Riktigt skojjigt faktiskt! Sedan fick vi ge oss ut i den kalla kylan, tror det var -11. Fast det kan ha varit varmare i stan, i Ursviken var det så kallt i alla fall. Hur som helst så gick tyskan fint då vi håller på med ett grupparbete, alltså man får i princip göra vad man vill! Lunch efter det och sedan bio med klassen. Vi såg filmen "Prinsessa" som var riktigt bra och ganska underhållande. Sprang sedan till gympan, hade cirkelgympa och sedan sprang man(nästan) till bussen. Hem och åt mat och sedan sång.

Nu ska jag börja på fysiken, again. Dock håller vi på med någonting som jag fattar, så det känns skönt! :)

Vad ska man säga?

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback