FETTISDAGEN!

Då är det dags för sängen åter igen, veckorna går så otroligt fort nu för tiden, man hinner nästan inte med det! Känns som att det nyss va jullov, ursch det är nästan hemskt hur fort det går.

På träningen ikväll var det två ya som tränade med oss från bergsbyn, riktigt duktiga var dom. Kul om do mskulle börja, dock känner man att man vill ha kvar den gamla lagkänslan på något sätt. När jag kom hem blev det dags för en semla eftersom det nu idag är FETTISDAGEN!! Hoppas ni har ätit några goooda semlor nudå ;) Efter jag hade duschat såg jag på mästarnas mästare. Så otroligt roligt program att titta på. Där tävlar gamla idrottslegender mot varandra i kampen om att bli mästarnas mästare. Okej det låter inte säkrskilt kul, men ni som är intresserade kan se det på Tisdagar kl. 20.00.

Sovgott och vakna torrt!

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback