En riktigt ful bild

Okej ikväll har jag varit rasande arg på Rebecka som har laggt ut en ruskigt ful bild på mig..jag var arg i säkert flera timmar. Men jag har nu insett att jag måste få visa då jag är..lite annorlunda. Så ja, gå in på rebeckas användare på apberget och kolla..

Har ikväll varit med Elin och Linnea. Vi gjorde som vanligt inte alls mycket, men det är roligt iaf. Snackade lite om vad vi skulle köpa på stan. Själv ska jag inte titta om något speciellt, eller jo..kanske om några mjukisbyxor..och någon tjocktröja.

Küsse



Svar till rebecka:
Antagligen får du ha kvar den, för du lär ändå aldrig ta bort den? (A)

Kommentarer
Postat av: rebecka

YEESS SÅ JAG FÅR HA KVAR DEN? =D

2009-01-08 @ 23:07:07
URL: http://reeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback