Engelska

Måndag den 26/1-08
Hallå allt bra med er? Med mig är det bara bra, har haft en hyffsat bra och rolig dag idag så jag ska inte klaga. Kunde dock inte vara med på gympan idag som skulle vara FOTBOLL!!! Halkade igår då jag skulle hämta posten, skrattade och tänkte inte mer på det, men i efterhand så har jag känningar i höften så jag avstod gympan idag för att kunna spara mig till fotbollsträningen som är imorgon. Jag har verkligen längtat, längtat och åter längtat! Känner dock lite press på mig inför fredag, har då futsalcup och ja..jag är enda målvakten nu så det lär bli jag soma ska stå alla fyra matcherna. Visst det är just det fotboll går ut på, men jag kommer att ha tränat EN ggn före och det känns inte bra...men jag får bita ihop. Vi ska allt vinna!=)

Ikväll blir det att först vara med Rebecka, vi ska göra något engelskatjoffs och sedan bär det nog av till Linnea, ska se Twilight igen, JAG AVGUDAR DEN FILMEN OKEJ...!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback