Won't you stay?

Oj vad roligt att besöksantalet ökar! Stanna gärna kvar, ska försöka att skriva mer roliga inlägg :)

Hade träning ikväll, i åskregnet. Ja, alltså det var inte spöregn utan värre. Ett sådant regn som bara kommer före/under/efter det har varit åska. Så hade vi nästan hela våran träning, vilket inte var allt så roligt. Sedan är min målvaktstränare Jonas så rolig...eller hur det nu va. Jag skulle ju såklart träna på utrusningar, alltså att slänga sig efter bollen framför en som kommer fri. Hur kul va det på en skala från 1-10? Inte så jätttekul då, men han fick igen då han själv halkade på gräset, hehe(A).

Nu ska jag lägga mig och läsa min älskade bok(4:ans twilight bok) och sedan lägga mig tidigt. Ska upp klockan 9 för att sedan fara in till stan med Linn. :)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback