Tidig dag

Torsdag den 14/5-09

Slutade för kanske en halvtimma sedan, eller egentlige går jag till halv fyra. Sista lektionen är slöjd och eftersom jag är klar med allt så får jag egentligen slippa dom här lektionerna. Vill ändå inte det eftersom slöjd är så ruskigt kul, men idag fick jag faktiskt offra den lektionen. Har SO arbete som jag måste jobba med...okej egentligen är det länge kvar, men gör jag bort det nu så behöver jag bara renskriva på resten utav lektionerna.

Idag har vi haft två prov:
-Nationella i tyska, läsförståelse.
-Engelskaprov.

Båda gick faktiskt väldigt bra, vilket känns skönt. Snart är allt över, snart slutar man skolan..

Ikväll är det fotbollsträning, yes! Kunde inte fara på den i tisdags p.g.a konserten, men den gick ju faktiskt bra den med så det gjorde inte allt för mycket. Fick faktiskt beröm av min sånglärare idag, vilket var väldigt roligt att höra! :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tackar



min blogg är väldigt tråkig, men adina ska fixa design till mej:)

2009-05-14 @ 16:46:53
URL: http://linneaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback