LOV!

Fredag den 23/10-09

ÄNTLIGEN ÄR DET LOV!! fast jag har haft lov nu i två timmar och tjugo minuter, för att vara ganska exakt. Så när fick jag lov då? Jo klockan ETT!! Våran kemilärare var sjuk och sedan fick vi ingen vikarie till kemin, så då fick vi sluta efter engelskan. Vilket då blev 13.00. Gud så härligt! Satt då och pratade med några i klassen medans jag väntade på Elin. Kändes lite..konstigt att vi inte kommer att ses på mer än en vecka. Kommer att sakna hela klassen i princip.. Aja, nu är det lov och ingenting annat!

Gick på stan en stund efter och åkte hem med bussen som gick 14.00. Vet ni vad som hände då? JO det började snöa. kan ni fatta vilken julkänsla jag fick då?! När jag satt på bussen snöade det också, vilket inte var någonting negativt. Sedan snöade det också i Ursviken, vilket var ÄNNU bättre! Haha ja, ni har nog insett att jag är på väldigt bra humör idag.

Nu hade jag tänkt plugga..näe jag bara skojar. Visserligen har vi kanske fyra läxorn, men de hade jag verkligen inte tänkt börja med nu!



Slänger in en bild på mig också.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback